۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۶۳۳۹۵۵
اسماعیل هنیه:

حاج قاسم سلیمانی شهید قدس است | مقاومت در نبرد سرنوشت ساز آتی پیروز می‌شود

حاج قاسم سلیمانی شهید قدس است | مقاومت در نبرد سرنوشت ساز آتی پیروز می‌شود
رییس دفتر سیاسی حماس حاج قاسم سلیمانی را شهید راه آزادی قدس دانست و گفت: مقاومت در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صهیونیست ها به یاری خدا پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران با تسلیت شهادت این سردار رشید اسلام به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران گفت: شهید سلیمانی در راه مقاومت فداکاری های زیادی کرد و شاهد نتایج مثبت این مقاومت بودیم و در این مسیر شهید شد.

وی افزود: اعلام می کنیم جنایت آمریکایی ها نشان دهنده روحیه جنایتکارانه ای است که سبب خونریزی در فلسطین شده است، دشمنان با روحیه جنایتکارانه شهید سلیمانی را به شهادت رساندند و با صهیونیست ها با همین روحیه در فلسطین جنایت و ترور می کنند.

هنیه با بیان این که جنایت آمریکا باید از سوی همه جهانیان محکوم شود، اظهار داشت: جهانیان باید عوامل این جنایت را مجازات کنند، تأکید می کنم که خط مقاومت در فلسطین در مقابله با توطئه های صهیونیستی و آمریکایی هرگز تردید نخواهد کرد و ضعیف نخواهد شد.

وی ادامه داد: همواره در خط مقاومت خواهیم ماند تا اشغالگران را از سرزمین خود از قدس شریف بیرون برانیم، اعلام می کنم که پروژه مقاومت در فلسطین همچنان ادامه خواهد یافت و سست نخواهد شد و این ترورها و شهادت بر ثبات و استقامت ما خواهد افزود و ما این راه را تا آزادی فلسطین ادامه خواهیم دید.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و در رأس فرماندهی نیروی قدس سپاه بود و این فرمانده بزرگ شهید قدس است، مقاومتی که در لبنان و غزه  پیروز شد حتما در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صهیونیست ها و دشمنان به یاری خدا پیروز خواهد شد.

محمد قمین
ارسال نظرات